Covid-19 oppdatering fra ScaleAQ

Covid-19 pandemien påvirker oss alle. Situasjonen er ulik i de forskjellige regionene våre, men vi jobber alle sammen for å bidra med vårt for å sikre at havbruksnæringen kan fortsette å produsere mat til verden.

Pågangsmotet og kreativiteten vi ser hos ansatte, leverandører og kunder for å løse de små og store utfordringene Coronaviruset byr på, gjør oss stolte.

Vårt fokus nå er å sørge for at prosjektene og produksjonen fortsetter som planlagt, samtidig som at vi skal bidra til å hindre spredningen av viruset.

  • Alle som kan jobber hjemmefra.
  • Det er innført skiftordning for produksjonsmedarbeiderne våre for å minimere sjansen for smitte.
  • Service og support er godt bemannet og fullt ut i stand til å bistå der det er behov for det.

Vi har innført daglige web-møter for å oppdatere prosjekt, salgs og serviceavdelingene om all intern og ekstern utvikling. Dette hjelper oss å sikre kontinuitet og gjør at vi raskt kan håndtere utfordringene som måtte oppstå.

Vår Salgsdirektør for Norden, Audun Sivertsen Fjeldvær, har helt grei utsikt fra sitt hjemmekontor.

Hjemmekontor med firbente hjelpere.

Vi følger kontinuerlig med på utviklingen og gjør løpende tilpasninger for å etterkomme myndighets- og kundekrav. Denne situasjonen er ny for oss alle, men så langt er vi i stand til å drive som nesten som vanlig.

Vi vil berømme våre ansatte som tilpasser seg Korona-situasjonen med kreative løsninger for å sikre våre kunders leveranser innenfor gjeldende regelverk og pålegg. Som et smittevernstiltak har vi bl.a. i Vadsø leid et mindre hotell for vårt crew som bygger merder lokalt. Service vurderer nå campingbiler for teknikere på oppdrag i felt.

Ikke nøl med å kontakte din ScaleAQ kontakt dersom du skulle ha noen spørsmål!

#weareaquaculture #staysafe

Et utvalg av hjemmekontor hos flere ScaleAQ-ansatte.

Meny