Service over hele verden – Lokal tilstedeveærelse gir trygghet

Som verdensledende produsent og leverandør til fiskeoppdrett er det svært viktig for oss å tilby service våre kunder kan stole på. Vi kjenner de lokale forholdene og har serviceteknikere med praktisk erfaring fra operativ drift både til sjøs og på land med inngående kunnskap om våre produkter.

Våre serviceteknikere som er utstyrt med egne servicebiler/servicebåter sørger for montering/vedlikehold/service av nye og eksisterende anlegg. Alt av servicehistorikk lagres i vårt serviceprogram.

Serviceavtaler

Notservice på hestnes

Notservice

Nedlastninger

Deviation report template - customer

Last ned

Sikker drift

ScaleAQ har kompetanse, produkter og folk til å hjelpe deg å sikre kontinuitet og kostnadseffektiv produksjon. Vi legger innsats og kunnskap i å designe og bygge avanserte løsninger med lang levetid og lave vedlikeholdskostnader. Regelmessig service og vedlikehold er likevel viktig for å holde systemene i gang.

Døgnåpen support

Som kunde av ScaleAQ får du tilgang til døgnåpen support. Noen ganger er det nok med en samtale med en erfaren tekniker eller fjernhjelp via nettet. Andre ganger må man trå til med leveranser og teknisk bistand på kort tid. Uansett er det godt å vite at våre ansatte sitter klar til å hjelpe, uansett når.

Lokal tilstedeværelse

ScaleAQ har strategisk plasserte kontorer i 9 land. Der er erfarne serviceteam klare til å hjelpe. Vi kjenner de lokale forholdene og har serviceteknikere med praktisk erfaring fra operativ drift både til sjøs og på land med inngående kunnskap om våre produkter. De vet at noen oppdrag ikke kan vente.

Forutsigbarhet

ScaleAQs serviceavtaler gir full kontroll over kostnader, uten ubehagelige overraskelser. Regelmessig service og forebyggende vedlikehold sikrer forutsigbarhet og kontinuerlig produksjon av alle oppdrettsanlegg. Vi har sertifiserte serviceteknikere med høy spisskompetanse. Serviceavtalene er tilpasset hvert kundeforhold.

Anleggskontroll

ScaleAQ tilbyr et utvalg av servicemodeller for våre ulike produkter. Alt fra grunnleggende service ved behov til en komplett servicepakke med run-time garanti. Omfanget og innholdet av de ulike tjenestene varierer innenfor de ulike kategoriene og markedene. Vårt dyktige selgere hjelper deg gjerne med å finne den riktige servicemodellen for deg – basert på dine behov og din lokasjon.

Tilstandsrapporter på fôringsanlegg

  • Komplett gjennomgang av ditt fôringsanlegg. To ganger under hvert utsett – én gang under full drift
  • Gir en komplett gjennomgang av alle komponenter, også termografiske bilder.
  • Vil gi gode anbefalinger på vedlikehold og utskiftninger, samt bidra til å kunne legge disse inn i en langsiktig plan for hver lokasjon med tanke på langsiktig budsjettering.
  • Kan utføres ved andre servicer, for å bli mest mulig kostnadseffektiv.